Historia działań wojennych :-)

Wtorek, 7.01.2014 r.
Na dobry początek nowego roku - relacja z safari nurkowego :) Kolorowo, ciepło, przyjemnie... Jeszcze tam wrócimy! :) A do tego dwa bonusy - krótki wypad do Ostravy i relacja z przejażdżki kolejką wąskotorową :)

Czwartek, 2.01.2014 r.

Niedziela, 3.11.2013 r.
Wreszcie jest! Relacja z naszej marcowej wyprawy po Europie. Dwa tygodnie, 7,5 tysiąca km, bary Hiszpanii i Portugalii, niemieckie autostrady kontra autostrady francuskie... Dużo się działo i smacznie było wielce, ale na herbatkę wróciliśmy do domu ;)

Czwartek, 22.08.2013 r.
Dwie świeżutkie relacje - z II Ogólnopolskiego Zlotu Klubu Hyundaia oraz z nurkowania w Jeziorze Powidzkim :) A w planach - kolejne wycieczki :)

Wtorek, 20.08.2013 r.
Kolejna gorąca relacja - z II Ogólnopolskiego Zlotu Klubu Hyundaia w Sulejowie. W przygotowaniu opis, jak to pianka do nurkowania chciała mnie zabić oraz ciągle relacja z podróży do Hiszpanii i Portugalii. A my tymczasem planujemy kolejną wyprawę...;)

Czwartek, 8.08.2013 r.
Dwie świeżutkie relacje czekają :) Z rowerowego podboju Lubelszczyzny i z nurkowania w Cenotach Garwolińskich :)

Wtorek, 6.08.2013 r.
Krótka relacja z wypadu na Cenoty Garwolińskie - czyli BIG JUMP z GEPN - zapraszamy :)
Lada moment pojawi się też relacja z rowerowej wycieczki na Lubelszczyznę...

Poniedziałek, 10.06.2013 r.
Świeżutka, jeszcze gorąca relacja z wielkiego żacia, czyli z Festiwalu Dobrego Smaku! A w przygotowaniu: marcowa Hiszpania i Portugalia oraz grecki długi weekend - relacje są w trakcie tworzenia a zdjęcia pojawiają się na bieżąco na naszym facebookowym profilu :)

Środa, 24.10.2012 r.
Za oknami już złota polska jesień, a my wspominamy... wiosnę! Maj w Grecji, czyli kolejny rejs po Cykladach wreszcie doczekał się opisania. Zapraszamy do relacji! :)

Wtorek, 28.08.2012 r.
Na rower ciągnęło mnie od początku wakacji, trzeba było wykorzystać możliwość przejazdu Kolejami Mazowieckimi z rowerem gratis ;) Wreszcie się udało i spędziliśmy weekend na rowerze: po wietrznych Mazurach!

Środa, 8.08.2012 r.
No to trochę nas poniosło... Pojechaliśmy na Przystanek Woodstock! Na jeden koncert: Sabaton :)
A relacja z rejsu nadal się pisze...;)

Piątek, 20.07.2012 r.
Kilka ostatnich weekendów spędziliśmy bardzo pracowicie: a to zlot Klubu Hyundaia, a to Mazury, a ostatnio - Wojsławice i Chełm :) Dzieje się, dzieje, ale nam ciągle mało i planujemy kolejne wycieczki :)

Środa, 11.07.2012 r.
Dwie nowe relacje :) Z I Ogólnopolskiego Zlotu Hyundai Klub Polska w Sikorkach oraz z weekendowego wypadu na Mazury nad jezioro Świętajno, w ramach testowania bazy nurkowej Narty. Zapraszamy :)

Wtorek, 10.07.2012 r.
Za nami I Ogólnopolski Zlot Hyundai Klub Polska - weekend spędziliśmy w Sikorkach nad jeziorem: kąpiele, ogniska, dobre towarzystwo i świetna zabawa :)

Czwartek, 21.06.2012 r.
Zanim przyjdzie czas na relację z rejsu po Cykladach, krótka opowieść o długim weekendzie w Lanckoronie :) Wyjazd nurkowy z akcentem podziemnym - czyli Wieliczkę też zdobyliśmy!

Niedziela, 3.06.2012 r.
Zaległa relacja z wypadu na Roztocze właśnie się pojawiła :) A my ciągle wspominamy jak nas bujało, kołysało, prażyło... A do wszystkiego gyros pita kotopulo i byliśmy w raju ;) Czyli: grecki rejs za nami, relacja wkrótce!

Czwartek, 10.05.2012 r.
Dużo się ostatnio dzieje :) Co nas bardzo cieszy, rzecz jasna :) Właśnie pojawiła się relacja ze zlotu forum Nuras!
Długi weekend spędziliśmy częściowo na Roztoczu - relacja w przygotowaniu :D
A tymczasem jesteśmy w przededniu wyjazdu na porządny, zasłużony urlop... Lada moment jedziemy w rejs! :)))

Wtorek, 10.04.2012 r.
Za nami weekend w Bratysławie :) Przetestowany Polski Bus, przetestowana jedyna na świecie stolica, leżąca na granicy z dwoma innymi krajami ;) Wyprawa była smaczna i pełna czeskiego piwa :)

Piątek, 27.01.2012 r.
Początek roku sprzyja porządkom na stronie :) Oto nowa mapka podróży po Polsce, niebawem powstanie nowa mapka podróży poza krajem :) A przed nami wyjazd do Bratysławy :D
Przedświąteczny czas spędziliśmy w Gdyni, plącząc się leniwie po okolicy, więc i Hel, i Gdańsk i wreszcie Sopot... Dużo dobrego jedzenia i dużo lenistwa pozwoliło nam trochę zregenerować siły. Zapraszamy do relacji :)

Niedziela, 22.01.2012 r.
Przedświąteczny czas spędziliśmy w Gdyni, plącząc się leniwie po okolicy, więc i Hel, i Gdańsk i wreszcie Sopot... Dużo dobrego jedzenia i dużo lenistwa pozwoliło nam trochę zregenerować siły. Szkoda, że wszystko, co dobre, szybko się kończy...:)

Środa, 23.11.2011 r.
Trzy nowe relacje! Kulinarny weekend w Poznaniu u jOrki, urodziny Siostry w Przesiece oraz weekend fotograficzny u Jayin w Szczecinie/Locknitz :)

Poniedziałek, 21.11.2011 r.
Uwaga, uwaga, oto nowe relacje :) Tym razem kulinarny weekend w Poznaniu oraz urodziny Siostry w Przesiece. Niebawem jeszcze jedna relacja - z wyjazdu na weekend fotograficzny do Szczecina :)

Środa, 7.09.2011 r.
Strasznie długo to trwało, ale wreszcie jest - relacja z lipcowego wypadu do Antwerpii i Brugii, na zaproszenie Magdy. Belgia jest krajem bardzo przyjaznym piwoszom :) Oraz czekoladożercom :)

Wtorek, 28.06.2011 r.
Najnowszy wypad - do Poznania - już w relacjach :) Poza tym rowerowe Podlasie, #żaglowa Gdynia, nurkowe Boszkowo...;)

Czwartek, 16.06.2011 r.
Tym razem poniosło psyche na rower. Na Podlasie :) Bo blisko i pięknie. A w wyprawach - nadal świeże relacje z #żaglowej Gdyni, nurkowego Boszkowa i dwóch prawie rowerowych wycieczek :)

Poniedziałek, 13.06.2011 r.
Kolejna relacja - ze spotkania z fragmentem #żagli w Gdyni :) A poza tym nadal świeże relacje z Boszkowa - ze spotkania Forum Nuras i akcji Sprzątania Jeziora Dominickiego oraz z dwóch rowerowych (albo prawie rowerowych ;) wycieczek!

Środa, 8.06.2011 r.
Pojawiła się relacja z Boszkowa - ze spotkania Forum Nuras oraz akcji Sprzątania Jeziora Dominickiego :) A do tego nadal świeżutkie relacje z dwóch rowerowych (albo prawie rowerowych ;) wycieczek!

Czwartek, 2.06.2011 r.
Po dłuższej przerwie zapraszamy na dwie króciutkie relacje z prawie rowerowych wycieczek :)

Poniedziałek, 13.12.2010 r.
Nasza ostatnia wyprawa ujrzała światło dzienne - Sycylia i Rzym w słońcu i deszczu, bo to wszak listopad. Zapraszamy :)

Wtorek, 10.08.2010 r.
Sypnęło relacjami :) Wreszcie pojawiła się relacja z Dzikiego Zachodu, a w niej - cała masa zamków, bunkrów i kopalń. I całe mnóstwo zdjęć :)
Dodatkowo dwie króciutkie relacje: z wyjazdu psyche na staropolskie wesele w Sępopolu oraz ze wspólnego wypadu do Sandomierza na festiwal Dookoła Wody :)
Niedługo pojawi się jeszcze opis festiwalu Masters of Rock w czeskich Vizovicach!
I kto wie, co jeszcze przed nami... nadal są wakacje :)

Środa, 4.08.2010 r.
Wreszcie - wreszcie!... Relacja z Dzikiego Zachodu jest! A w niej - cała masa zamków, bunkrów i kopalń. I całe mnóstwo zdjęć :) Polecamy zamek Grodziec jako zupełnie swojskie miejsce oraz zamek Czocha - to na noc poślubną, koniecznie w komnacie księżnej :)
A że lato w pełni, to za chwilę pojawią się kolejne relacje: z festiwalu Dookoła Wody w Sandomierzu, z festiwalu Masters of Rock w czeskich Vizovicach i ze staropolskiego wesela w Sępopolu :)
I kto wie, co jeszcze przed nami... lato jeszcze trwa :)

Czwartek, 15.07.2010 r.
Czerwcowy wypad na Dziki Zachód był tak owocny we wrażenia, zdjęcia (i bąble po komarach), że do dzisiaj nie pojawiła się jeszcze relacja. A tymczasem lato szaleje, więc WWW musi jeszcze trochę poczekać :)

Nowe relacje
Poniedziałek, 24.05.2010 r.
Relacja z Barcelony jeszcze ciepła, a tu dwie następne wycieczki rowerowe psyche :) Tymczasem jesteśmy w przededniu wyjazdu na Dziki Zachód! :) Zapraszamy :)
psyche

Barcelona i weekend majowy za nami :)
Środa, 19.05.2010 r.
Dwie nowe relacje! :) Barcelona, która chciała nas zatrzymać oraz majowy weekend rowerowy psyche :) Zapraszamy :)
psyche

Barcelona za nami :) Relacja już jest!
Niedziela, 16.05.2010 r.
Barcelona nie chciała nas wypuścić ze swoich całkiem uroczych objęć. Taka imprezka! I nieomal zostaliśmy do wtorku... kiedy odwołano nasz piątkowy lot powrotny ;) Zapraszamy do relacji :)

Barcelona za nami :)
Czwartek, 22.04.2010 r.
Barcelona nie chciała nas wypuścić ze swoich całkiem uroczych objęć. Taka imprezka! I nieomal zostaliśmy do wtorku... kiedy odwołano nasz piątkowy lot powrotny ;) Pełna relacja za jakiś czas!

Okolice Łodzi
Poniedziałek, 8.02.2010 r.
Uniejów i zamek oraz termy przywitały nas gorąco w mroźne sobotnie popołudnie, za to Kopalnia Soli w Kłodawie okazała się być czynna dla turystów wyłącznie w dni powszednie. Za to Manufaktura zniosła zakaz fotografowania :)

Zrujnowany Sylwester
Niedziela, 10.01.2010 r.
Góry Świętokrzyskie i okolice pełne ruin zamków i innych atrakcji - tam gościliśmy na sylwestra :) Przepiękna zima na zdjęciach. Zapraszamy do relacji!

Środek Polski
Poniedziałek, 12.10.2009 r.
Krótki wypad do środka. Do środka Polski, rzecz jasna ;) Wycieczka szlakiem dni tygodnia, z Piątku do Soboty ;) A w tle - jeszcze ciepły Budapeszt :)

Budapeszt - relacja
Piątek, 09.10.2009 r.
Relacja z kontrastowego Budapesztu już jest - zapraszamy :) Piękne miasto pełne... słoni, niewidzialnych słupków w chodnikach i rewelacyjnych kanapeczek. Mniam! Aż się chce wracać :)

Budapeszt za nami :)
Niedziela, 21.09.2009 r.
Budapeszt za nami :) Było... kontrastowo ;) Piękne miasto z atrakcjami zdrowotnymi ;-p My to potrafimy sobie zorganizować czas, nie ma co!... Relacja i zdjęcia wkrótce :)

Relacja z rejsu
Niedziela, 6.09.2009 r.
Ostatnio było dużo o dwóch kółkach, więc dla zmiany klimatu zapraszamy do powstałej wreszcie relacji z rejsu majowego :)
A my już się pakujemy na wycieczkę do Budapesztu ;)

Bornholm w dwa dni :)
Wtorek, 18.08.2009 r.
Bornholm za nami - wróciliśmy jako zwycięzcy, rowery też to wytrzymały ;) Jeśli zapału wystarczy - będzie film :) Tymczasem zapraszamy do relacji i zdjęć oraz do trailera filmu z rejsu :)
A przed nami - Budapeszt czeka na odkrycie swoich pięknych zakątków :)

Mazowiecki Park Krajobrazowy
Czwartek, 6.08.2009 r.
Psyche twardo jeździ na rowerze...;) Chociaż wolałaby czasem bardziej miekko ;-p Ale skoro bezdroża takie, a nie inne... - zapraszam do relacji z Mazowieckiego Parku Krajobrazowego.
Za nami już wycieczka rowerowa szlakiem romantycznym, nurkowanie mazurskie i Tall Ships Races 2009 :)
A przed nami - Bornholm! :)

Romantyczna rowerowa wyprawa
Wtorek, 28.07.2009 r.
Dużo się ostatnio dzieje :) Poprzedni weekend spędziliśmy na Mazurach, gdzie Wilczy nurkował, teraz przejechaliśmy się szlakiem rowerowym ze Skierniewic przez Nieborów i Arkadię do Łowicza. Zapraszamy do relacji ;)

Nurkowanie w Leleskim
Wtorek, 21.07.2009 r.
Ostatni weekend spędziliśmy na Mazurach, gdzie Wilczy sobie nurkował w jeziorze Leleskim, a ja bardzo chciałam pospacerować po lesie i w końcu nie było mi to dane. Za to natknęliśmy się na bydło szkockie wyżynne ;) Zapraszamy do relacji :)

I po Tall Ships Races 2009
Poniedziałek, 13.07.2009 r.
I znów pojechaliśmy do Gdyni popatrzeć na te wielkie i piękne żaglowce, mniejsze i równie piękne żaglóweczki, poprzyglądać się plątaninom lin, bałaganowi w przestrzeni, pomysłowym załogom i chińskiej tandecie na stoiskach wokół portu... I tylko Pogoria nie będzie już taka sama... Zapraszamy do relacji z Tall Ships Races 2009!

Wróciliśmy z wakacji!
Środa, 27.05.2009 r.
Już nie wrócę na morze, nigdy więcej, o nie...
Wybujało nas, wiatr między sztormiakami szumiał, żagle się wypełniły... Tym razem to sobie naprawdę popływaliśmy ;-p Relacja się kiedyś napisze, a tymczasem planujemy kolejne wyjazdy - niekoniecznie żeglarskie :)

Relacja z Egiptu 2202 ;)
Środa, 8.04.2009 r.
Uwaga, uwaga! Pojawiła się dość niezwykła relacja, bo napisana przez Wilczego po ponad 6 latach od wyprawy :) Chodzi oczywiście o nasz pierwszy Egipt 2002. Rozbudowane komentarze do zdjęć także wyróżniają tę opowieść :)

Kulinarna mapa Polski
Piątek, 27.03.2009 r.
Nowa odsłona kulinarnej mapy Polski - zapraszamy na poszukiwania talerzy pełnych przysmaków ;)
A tak przy okazji: mamy dwa wolne miejsca na rejs majowy, dwa tygodnie w Grecji, reflektuje ktoś? ;)

Jest!
Piątek, 12.12.2008 r.
Relacja z wakacji psyche w Kanadzie już jest! Dzięki wielkie Kumakowi i KPL-owi, bez których nie byłoby wycieczki :)

Relacja wkrótce :)
Niedziela, 31.08.2008 r.
Kanada - kraj pełen rozbuchanej przyrody... Dzięki Kumakowi i KPLowi psyche spędziła tam niezapomniane dwa tygodnie :) Relacja się pisze :)

Byliśmy w Twierdzy ;)
Niedziela, 31.08.2008 r.
Ciągle ciepła relacja z rejsu greckiego, a już pojawiła się kolejna - tym razem z jednodniowego pobytu w Twierdzy Modlin. W najbliższej przyszłości być może pojawi się relacja na żywo z wyjazdu psyche do Kanady ;) Zapraszamy!

W międzyczasie...
Czwartek, 14.08.2008 r.
Rejs wysokogórski, czyli zroluj sobie tę Grecję ;) Zapraszamy do relacji z dwóch tygodni spędzonych na Nissos Kea II, bujającej się między greckimi wyspami. Jak było? Smacznie, niebiesko i wesoło :) Są zdjęcia i film! :)

W międzyczasie...
Poniedziałek, 11.08.2008 r.
Relacja z rejsu tuż-tuż, na razie trailer filmu na zachętę, a tymczasem pojawiła się krótka relacja z wycieczki nad morze z biletem turystycznym PKP. To działa ;)

Spóźnione relacje
Czwartek, 8.05.2008 r.
Trzy nowe wyprawy opisane: weekend w Oslo, wycieczka wschodnią granicą Polski i plener z Akademii Fotografii w długi weekend majowy we Wrocławiu. A już niedługo jedziemy na rejs ;) Tym razem greckie wyspy.

Morze Czerwone
Czwartek, 14.02.2008 r.
Delfiny, wiatr, woda i słońce - czyli relacja z nurkowania w Morzu Czerwonym wreszcie powstała :) Tym razem uzupełniliśmy ją o filmy. Zapraszamy :)

Koniec sezonu...
Czwartek, 6.12.2007 r.
Nurkowaliśmy z delfinami...;) Jeszcze wyczesujemy sól Morza Czerwonego z włosów, ale już jesteśmy certyfikowanymi nurkami OWD :)
Tymczasem pojawiła się wreszcie relacja z październikowego zakończenia sezonu żeglarskiego połączonego z manewrówką w Zatoce Gdańskiej.
psyche

Psyche żeglarzem opatentowanym :)
Środa, 7.11.2007 r.
Wspomnienia z kursu na patent żeglarza - opublikowane ;) Zapraszamy!

***
Poniedziałek, 3.09.2007 r.
Można gratulować :-) Psyche jest już żeglarzem jachtowym opatentowanym :-) Relacji na żywo nie udało się tworzyć, ale jest szansa, że powstanie taka w formie wspomnień... Tymczasem gorący okres przed nami: ślub Croatia Captain i Siostry :-) Na cześć młodej pary: hip, hip - hura! :-) Pomyślności, wrocławiaki ;-)
psyche

Za nami Podlasie, przede mną - Mazury :)
Niedziela, 19.08.2007 r.
Za nami wycieczka z przewodnikiem na Podlasie ;-) Swojsko było... i deszczowo :)
Tymczasem psyche wybiera się na Mazury na... kurs na patent żeglarza jachtowego ;-p Jeśli warunki będą sprzyjały - spróbuję umieszczać relacje na żywo! :-)
psyche

I po Tall Ships' Races...
Wtorek, 14.08.2007 r.
The Tall Ships' Races - regaty i zlot wielkich żaglowców - ściągnęły do Szczecina tłumy. Nie mogło nas tam zabraknąć! :) Relacja i zdjęcia żaglowców z lotu ptaka już są :)

Jest!...
Wtorek, 31.07.2007 r.
Rekord padł, chociaż niezbyt zaszczytny...;-p Wreszcie, po blisko trzech miesiącach, pojawiła się relacja z rejsu majowego w Chorwacji. Zapraszamy :)

Kraków zdobyty
Niedziela, 16.07.2007 r.
Byliśmy w Krakowie - najbardziej żeglarskim mieście Polski :-) relacja i zdjęcia już wiszą. A rejs chorwacki nadal w trakcie tworzenia, ale już coraz bliżej finiszu...:)

Update strony
Niedziela, 1.07.2007 r.
Kilka nowych relacji w dziale "wyprawy" :) Relacja z rejsu nadal w trakcie tworzenia...

Majówka za nami...
Piątek, 11.05.2007 r.
Za nami fantastyczny rejs majówka w Chorwacji :-) Było wietrznie, mokro, winnie, smacznie... i bardzo, bardzo wesoło :-) Relacja i zdjęcia wkrótce.

Relacja z Pogorii :-)
Wtorek, 5.12.2006 r.
No to jest! Relacja z rejsu Pogorią dookoła Półwyspu Iberyjskiego! Zapraszamy do czytania i oglądania :-)
psyche

Pogoria, Pogoria i po Pogorii...
Poniedziałek, 13.11.2006 r.

"Sztorm nam przyniósł piekło, ale dziś Znowu pijesz zdrowie Matki Ziemi!"

...i wszystko, co dobre, szybko się kończy... W przygotowaniu zdjęcia i relacja. Pogoria spisała się na medal, III wachta też :-)
psyche

Pogoria, przed nami Pogoria!...
Poniedziałek, 16.10.2006 r.

"Morza i oceany grzmią
Pieśni pożegnalny ton.
Jeszcze nie raz zobaczymy się.
Czas stawić żagle i z portu wyruszyć nam w rejs."

Przed nami - dwa tygodnie na Pogorii! :-) Do zobaczenia w listopadzie, stopy wody pod kilem!!!
psyche

Kolejki wąskotorowe rulez III :-)
Środa, 31.08.2006 r.
Bardzo proszę - relacja z ostatniego weekendu: Lublin i skansen, Nałęczów i... wąskotorówka :-) Zapraszamy do galerii.
psyche

Kolejki wąskotorowe rulez II :-)
Poniedziałek, 28.08.2006 r.
Nałęczowska wąskotorówka zdobyta :-) Wiatr we włosach, ognisko z kiełbaskami i luksusy w pociągu :-) Na razie poprawiona mapka, na relację trzeba będzie chwilę zaczekać...
psyche

Kolejki wąskotorowe rulez :-)
Poniedziałek, 21.08.2006 r.
Kolejna wycieczka wąskotorówką za nami - tym razem Krośniewicko-Ozorkowską, zapraszamy do galerii :) A przed nami - planowana podróż (i ognisko!) kolejką nałęczowską. Zamieniamy się w Towarzystwo Miłośników Pojazdów Szynowych! :-)

Zmiany...
Niedziela, 9.07.2006 r.
Odświeżyliśmy galerie zdjęć - teraz ogląda się je znacznie wygodniej :-) Z nowości nadal rejs w Chorwacji i wycieczka kolejką wąskotorową Rogów - Głuchów. Zapraszamy :-)
psyche

Kolejki wąskotorowe mają swój urok :-)
Wtorek, 4.07.2006 r.
Jeszcze świeża relacja z Chorwacji, a tu już następne zdjęcia: z wycieczki Rogowską Kolejką Wąskotorową :-) Zapraszamy!
psyche

Relacja z rejsu chorwackiego :-)
Czwartek, 29.06.2006 r.
Zapraszamy do... relacji :-)

Porejsowo
Niedziela, 28.05.2006 r.
Wróciliśmy z Chorwacji. Żagle, kraby, jeżowce, słona woda, słońce w ilościach hurtowych - odetchnięcie od smętnej, mokrej i zimnej polskiej rzeczywistości. Niestety, wszystko, co dobre, szybko się kończy... Relacja - wkrótce :-)

Po i przed ;-p
Poniedziałek, 15.05.2006 r.
Zupełnie znienacka pojawiła się relacja z Lublina...:-) A my jesteśmy w przededniu rejsu!...

Nareszcie :-)
Niedziela, 07.05.2006 r.
Uwaga, uwaga!... Są! Relacje z Dublina i Sanoka wreszcie ujrzały światło dzienne :) W przygotowaniu - Lublin.

Działo się!
Środa, 03.05.2006 r.
Zielona Irlandia już za nami, potem był jeszcze Sanok i Lublin... Ostatnich kilka tygodni spędziliśmy na walizkach :-) Czyli było tak, jak lubimy najbardziej. Oj, działo się!... Szczegóły... Hmmm... W przygotowaniu :-)

Dublin city reality :)
Niedziela, 09.04.2006 r.
Już za kilka godzin lecimy do Dublina :-) Zielone piwo, zielona Irlandia, from Galway to Dublin town...
Wish us a good craic!

Relacja z Sylwestra'05!
Wtorek, 17.01.2006 r.
Po Sylwestrze :) Nie w górach, tylko na Mazurach, w domku z kominkiem, towarzystwo mieszane pod każdym względem :)
psyche

Relacja z Rodos już jest :-)
Środa, 30.11.2005 r.
Wiem, dłuuuugo to trwało, ale wreszcie jest :-) Relacja i zdjęcia z Rodos. Zapraszam! :-)
psyche

Aktualizacje przed wakacjami :-)
Piątek, 30.09.2005 r.
W przeddzień kolejnego wyjazdu - porządki na stronie i aktualizacje :) Pojawiła się relacja z rejsu mazurskiego - #żagle w Krainie Deszczowców :), fotki ze Szczecina już są a my...
A my za niecałe 40 godzin lecimy na Rodos :-)
psyche

Szczecińskie spotkanie #żagli uwiecznione :)
Środa, 27.09.2005 r.
Kolejna galeria - tym razem Szczecin, Stargard Szczecińki i #żagle w obiektywie :) Relacja hmmm... później :)

Nowe galerie
Poniedziałek, 19.09.2005 r.
Dwie nowe galerie - mazurska, z deszczowego rejsu i z wycieczki tramwajem do Lutomierska. Opis rejsu po Mazurach - wkrótce...:)

Poprawiona mapka
Wtorek, 2.08.2005 r.
Modyfikacja mapki - doszły dwie kreski: podróż do Chorwacji i spontaniczna wycieczka do kopalni w Bełchatowie i Załęczańskiego Parku Krajobrazowego :)
psyche

Relacja z rejsu uzupełniona!
Wtorek, 19.07.2005 r.
Nareszcie - relacja z rejsu w Chorwacji! Jest i tekst i zdjęcia. Miło tak sobie powspominać...:) Zatem - do oglądania marsz! :)

Relacja z rejsu jest!
Poniedziałek, 18.07.2005 r.
Nareszcie - relacja z rejsu w Chorwacji!... Jest i tekst i zdjęcia. Dopiero pierwsza część zdjęć (w przygotowaniu galeria współzałogantów), ale już podpięte i... do oglądania marsz! :)

Spotkanie w Lublinie
Wtorek, 12.07.2005 r.
Relacja z Chorwacji się pisze (skrob, skrob...), a tymczasem nastąpiło mini-spotkanie #żaglowe. Poetyckie komentarze Anki Choinki - zapraszamy :)

Mały skok w przeszłość
Sobota, 11.06.2005 r.
Relacja z rejsu Barcelona-Baleary (rok 2001) została rozszerzona o wilcze komentarze. Zapraszamy ponownie :)

I po wakacjach...
Wtorek, 31.05.2005 r.
Rejs się skończył niestety, pozostawił po sobie niezapomniane wspomnienia... Na otarcie łez wrzucam relację z Pienin :)

Chorwacja czeka! :)
Sobota, 8.05.2005 r.
Pieniny za nami :) Zlot Klubu Peugeota, frakcji warszawskiej...:) Zaktualizowana mapka. Zdjęcia się przebierają... A tymczasem trwa gorączka przygotowań do następnego wyjazdu - tym razem to rejs, kierunek - Chorwacja! :) To już za niecałe dwa tygodnie...
psyche

Długi weekend przed nami :)
Piątek, 22.04.2005 r.
Najbliższy kierunek - Pieniny! Znów będzie klubowo, gromadnie i mam nadzieję, że wesoło. W planach podobno Trzy Korony (ja tam swoje plany zachowam w sekrecie...:) i spływ tratwą (o tak tak tak!). Zatem drżyjcie Pieniny - długi weekend nadchodzi!

Wreszcie!...
Poniedziałek, 21.02.2005 r.
Wreszcie zakończyłam aktualizację... najwyższy czas :-) Tym bardziej, że za pasem następne wyjazdy - lada moment do Krakowa, chwilkę później do MRU i... chorwacki rejs :-) Oby przed siebie!...:-)
psyche

Zdjęcia z sylwestra na zamku!
Czwartek, 06.01.2005 r.
Zdjęcia z wyjazdu na sylwestra do Tuczna już są! Poprawiona jest też mapka - doszły kawałeczki nowej trasy :) Wspomnienia z Krety nadal będą aktualizowane w miarę zaistnienia wolnego czasu...:)
psyche

Pierwsza część relacji z Krety :)
Sobota, 25.12.2004
Do zdjęć z Krety dołączam fragment relacji... Będzie to powieść w odcinkach, bo chyba tylko w ten sposób uda mi się ten tekst wrzucić :) Reszta - jak znajdę czas... A póki co wybieramy się znów w okolice Pojezierza Drawskiego - zamek Tuczno wita :) Bal sylwestrowy i Nowy Rok spędzimy zatem, jak Państwo, na zamku :)
psyche

Nareszcie fotki z Grecji!
Niedziela, 29.11.2004
Minęło bardzo dużo czasu od wakacji, ale dopiero teraz udało mi się przygotować fotorelację. Nie była to sprawa prosta, bo zdjęć natrzaskaliśmy całe mnóstwo...:) Ale już jest - zapraszam do oglądania fotek z Krety i Santorini. Relacja tekstowa, mam nadzieję, powstanie niedługo... A konkurs nadal aktualny: co to jest Centrala z najpopularniejszej naszej wakacyjnej odzywki: "Halo, Centralo!..."? Podpowiadam - Centrali można szukać wśród zdjęć...:)

...no i po wakacjach! :(
Niedziela, 10.10.2004
Wygląda na to, że wakacje skończyły się, niestety... A było tak pięknie!... Szum fal, słońce, koty, drinki z parasolkami i zamrożone kufle pełne zimnego piwka :-) Relacja? - pisała się na żywo, tylko kto ją teraz przepisze do komputera??? :) Acha, no i ogłaszamy konkurs: co to jest Centrala z najpopularniejszej naszej wakacyjnej odzywki: "Halo, Centralo!..."? - nad nagrodami jeszcze myślimy. Niewątpliwie będą atrakcyjne ;-p np. uścisk dłoni psyche lub nawet Wilczego :-)

Wakacje tuż tuż :-)
Wtorek, 21.09.2004
Coraz bliżej wakacje! Już pojutrze o tej porze będę pić drinka z palemką z widokiem na morze...:) Wreszcie!...:)))

Zaproszenie :-)
Czwartek, 2.09.2004
Galerie juz są :) Co prawda nie wszędzie z podpisami, ale ziarnko do ziarnka...:) A póki co zapraszam na II Ogólnopolski Zlot Klubu Peugeota - to juz za dwa tygodnie :)))

Nowe wyprawy!
Wtorek, 17.08.2004
Nareszcie!... Póki co same teksty, galerie w przygotowaniu... ech ten chroniczny brak czasu! Wilczuś, zautomatyzuj mi proszę pracę :)
Dziś dorzuciłam opisy wypraw do Bornego Sulinowa oraz najświeższą - do Mikołajek. Miłego czytania :-)
psyche

Zmiany, zmiany...- cd. :-)
Piątek, 30.07.2004
Update mapki - kilka nowych zygzaków :) Ostatnia wyprawa do Sandomierza... a teraz chwilka przerwy. W niedalekiej przyszłości: opis wyjazdu do Bornego Sulinowa i galeria zdjęć.
Strona generalnie w trakcie przebudowy i rozwoju, ale to pewnie trochę potrwa..

Zmiany, zmiany...:-)
Niedziela, 18.07.2004
Zmiana wyglądu razem z nowymi pomysłami, zrodzonymi podczas ostatniej - dziś zakończonej - wyprawy. Tym razem Borne Sulinowo - kierunek, którego nigdy dosyć! :)
psyche

Narew - zapraszam do lektury :-)
Poniedziałek, 21.06.2004
Opis wycieczki po Narwiańskim Parku Narodowym już jest :-) Teraz wreszcie może znajdę chwilkę czasu na galerie... o ile znów nas gdzieś nie poniesie :-)

Po długim weekendzie...
Niedziela, 20.06.2004
Narwiański Park Narodowy - ależ oczywiście! - pełen jest... komarów. Jest tam też gdzieś, pomiędzy tymi komarami, Narew, którą udało nam się nawet dwa dni popływać kajakiem. Relacja wkrótce, zdjęcia, mam nadzieję, też, chociaż robiłam same b&w, ale wyszły całkiem nieźle...:)

Lwów - opis
Poniedziałek, 7.06.2004
Dołożyłam opis wycieczki do Lwowa. Galerii nadal brakuje... Tak jak czasu :-/ A tymczasem w planach kolejna wyprawa. Kierunek - Narwiański Park Narodowy :)
psyche

Opis weekendu majowego - zapraszam do lektury :-)
Wtorek, 11.05.2004
Opis w bólach się zrodził, ale już jest. Brakuje jeszcze galerii, chociaż część zdjęć już mam. Teraz postaram się nadrobić zaległości lwowskie...:)
psyche

Wschodnia granica Unii przekroczona!
Poniedziałek, 10.05.2004
Ostatnią sobotę spedziliśmy we Lwowie - to bardzo piękne miasto! Klimat co prawda jak w kwitnącym PRLu, ale warto było męczyć się w tych autokarach :)

Po długim weekendzie :)
Poniedziałek, 3.05.2004
Wróciliśmy z wyprawy "w ciemno" - zaniosło nas do Białowieskiego Parku Narodowego i do Janowca Podlaskiego. Na mapce już widać nową trasę :-) Zdjęcia wkrótce, a na razie poprawiona została galeria z Pojezierza Drawskiego.

no, dobra!...
Wtorek, 20.04.2004
Ok - tak naprawdę galerie są w trakcie porządkowania.
To z pewnościa potrwa, ale się uporzadkują, obiecuje :)
Poza tym - w planach - Lwów. Co weekend wydzieramy sobie z rąk przewodnik po tym mieście a potem będziemy się kłócić, ktorą ulicą trzeba iść:))

Fotki ze Słowacji!
Wtorek, 6.04.2004
Kilka moich zdjęć ze Słowacji - no dobra, może i jest kwiecień, i co z tego? ;-p Uwaga - potrzebna duuuża rozdzielczość. Tak jakoś samo wyszło :)

Dodałam sznurki :-)
Środa, 31.03.2004
Od dziś funkcjonuje mała stronka z linkami. Podróżujemy przeciez również wirtualnie :-) Strony podróżników i fotografów, mapy elektroniczne, miesięczniki w sieci... - ciekawostki i rzeczy przydatne :-)

Drobna zmiana wyglądu
Poniedziałek, 29.03.2004
Właściwie w trakcie przebudowy jestem - a że czasu brak jak zwykle to proszę się nie dziwić, że coś nie działa :-)
Relacja...
Czwartek, 15.01.2004
ze Słowacji właśnie zawisła :) Krótka i nieocieplona zdjęciami, ale to wszystko to ICH wina :-)
psyche

Nowa kreseczka na mapce świata :-)
Czwartek, 8.01.2004
No dobrze, mapka Europy i okolic już uaktualniona o maleńką kreseczkę Korbielów-Oravski Podzamok. Taka tam króciutka wycieczka, ale zamek jest wspaniały (nawet jak się do niego nie da wejść...), a mgła po drodze z widocznością poniżej 10 metrów była warta przeżycia :-)

Nowa trasa :-)
Poniedziałek, 5.01.2004
Zmieniła się troszkę mapka - przybyła nowa kreseczka do Korbielowa. Mam nadzieję, że niedługo Wilczy zmieni również mapkę Europy, trzeba ją przecież uaktualnić o kawałek kreseczki :-) Opis podróży, hmmm... niedługo :-) Czekam też na zdjęcia, chłopaki!

Mapka świata
Piątek, 21.11.2003
Kto zamawiał mapę naszych dalszych wypraw? Chyba Babloreq :) A oto jej wersja wstępna (niebieski kolor: po ziemi, czerwony: po falach, a zielony: po chmurkach :-)

Nowa trasa za nami
Wtorek, 18.11.2003
Na mapce doszedł jeden mały zygzak - świadectwo odwiedzonej przez nas wspólnie mojej rodziny nad Wisłą. I dobrze :-)
psyche

Księga Gości już działa :-)
Środa, 12.11.2003
Niniejszym dementuję pogloski, jakoby ganiam ludzi po ulicach i przykładam im brzytwę do gardła albo pistolet do karku, każąc się wpisywać do księgi gości. Ale to się nazywa siła sugestii :-) Więc zapraszam :-)

Plany, plany...
Poniedziałek, 13.10.2003
Wyprawa na Śląsk do skutku nie doszła z prozaicznych powodów... Najbliższy kierunek - Lublin. Oklepany ale zawsze interesujący :-) Planowane rozstanie z przeszłością ;-p i test plecaczka.

ekhm...
Poniedziałek, 6.10.2003
Popsułam stronę licznikiem. Wilczuś, nie krzycz za głośno na mnie, coś musiałam zrobić... :-) Poza tym KPLowi musialam pokazać, o!

Specjalnie dla...
Poniedziałek, 6.10.2003
Spcjalnie dla Antenki: Jesteś pierwszą osobą odwiedzającą tę stronę :-)

Taaak?:)
Poniedziałek, 6.10.2003
To jak tak, to ja dorzucam mini relację z Kłodzka. Niech tam!... :-)

Święto!
Poniedziałek, 6.10.2003
Heh, święto - po raz pierwszy łapę do tej stronki przyłożyłem ja, bo tak to tylko krytykowałem, wytykałem błędy i zjedzone przecinki ;-) Na razie tylko PHP, ale potem kto wie?...
Aha! Za tydzien kolejna wyprawa i kolejny pretekst do rozbudowy tego WWW :-))))

Idzie nowe
Wtorek, 30.09.2003
Drobna zmiana wyglądu. To tak w przerwie w pracy... ;-p

Wschód słońca
Niedziela, 28.09.2003
Wycieczka w plener, coby oglądać wschód słońca i mgłę, wyszła nieźle. Spóźniliśmy się tylko jakieś pół godziny :-) I nie wiem, co wyjdzie z prześwietlonych ewidentnie slajdów.

Zdjęcia z Kłodzka!
Czwartek, 25.09.2003

Kłodzko zdobyte!
Poniedziałek, 22.09.2003
W międzyczasie sprytnie pojechaliśmy na Śląsk, na ślub. Zaraz potem był drugi ślub, w Otmuchowie. Stamtąd już tylko 40 km do Kłodzka, więc...
I tym sposobem zaliczyliśmy okolice Gór Stołowych. Było pięknie! Nie powiem nic więcej... Zdjęcia wkróce :-)
No i wreszcie zawisła relacja z Pojezierza Drawskiego. To tylko tydzień, a ja spłodziłam kilometry tekstu! Strach pomyśleć, do czego to prowadzi...

Są już zdjęcia:)
Piątek, 12.09.2003
Relacja z Pojezierza Drawskiego się pisze (skrob, skrob, skrob...). Ale już dziś można oglądać zdjęcia (oczywiście tradycyjnie czˇść pierwszą, bo reszta w aparacie).

Wróciliśmy...
Piątek, 9.09.2003
Wróciliśmy z urlopu. Pojezierze Drawskie, Kopenhaga, znów pojezierze. Namiot, gitara, grzyby i ryby. Brakowało tylko ogniska (z natury jesteśmy leniwi...). Wkrótce relacja i zdjęcia :-)